UA-60323142-1

خاطره سفر من با نوزاد ۴ ماهه به کیش

سلام من وحید هستم و پسرم پارسا الان تقریبا ۳ سالشه. خاطره سفرم به کیش مربوط به تقریبا ۲ سال پیش هست که یکی از سفر های خوبم هست.

بچمون که به دنیا اومد خیلی مشکل داشتیم. چون بچه اولمون بود و من و خانمم هردو بی تجربه بودیم. پارسا هر شب تا صبح گریه می کرد و حسابی کلافه شده بودیم. بعد از اینکه شرایط یکم در کنترل قرار گرفت و پارسا ۴ ماهش شده بود تصمیم گرفتیم یه مسافرت بریم و از اونجایی که زمستون بود و هوا سرد ، بهترین جا کیش بود. چون میترسیدیم هواپیما برای گوش نوزاد مشکل ایجاد کنه با ماشین رفتیم. مسیر واقعا طولانی بود و مخصوصا از عسلویه تا بندر چارک هم جاده بد بود و هم حسابی از رانندگی خسته شده بودم. وقتی به بندر چارک رسیدیم ، ماشین رو تو پارکینگ گذاشتیم و با کشتی حرکت کردیم. دریا مواج بود و حالمون بد شده بود. پارسا هم لج رفته بود و تا مینشستم گریه میکرد. با اون حال بد فقط باید می ایستادم.

به هر حال بالاخره رسیدیم به بندرگاه مسافری کیش. تاکسی گرفتیم واسه هتل هلیا که قبلا اینترنتی رزرو کرده بودم. هتل از اون چیزی که فکرشو میکردم و به نسبت پولی که داده بودم خوب بود و می ارزید. تا وارد اتاق شدیم انگار بچه رو بردن و یکی دیگه آوردن! پارسا آروم آروم شد! تو ۵ روزی که کیش بودیم و کلا از اون به بعد دیگه شبا تا صبح گریه نمی کرد و به راحتی توی کریرش می خوابید. میز صبحانه هتل بصورت بوفه بود و از این قسمت هتل واقعا خوشم می اومد. یه بعد از ظهر هم از کافی شاپ بستنی سفارش دادیم. گرون بود ولی خیلی چسبید.

همون روز اول یه ماشین کرایه کردم. این حرکت با نوزاد که میخواد مرتب شیر بخوره یا پوشکش عوض بشه یا کلا رفاه واقعا لازم بود.

یکی از کارهایی که توصیه میکنم انجام بدید ماهیگیری توی کلبه هور هست. دو تا ماهی تپل با نخ ماهیگیری گرفتم و همون جا کباب کردم، خیلی چسبید.

کالسکه و کریر خیلی به دردمون خورد تو مسافرت. کریر به عنوان گهواره هم استفاده می کردیم و کالسکه برای قدم زدن توی ساحل و بازار ها عالی بود و اصلا خسته اضافی به خاطر بغل کردن بچه نمی شدیم.

جنگ شبانه نرفتیم چون صدا زیاد بود برای بچه مناسب نبود.

یه توصیه مهم برای کسایی که با نوزاد سفر می کنند. دارو و چیزای عطاری همراهتون باشه تا اگه خدای نکرده موردی پیش اومد بتونید حلش کنید چون کیش سیستم بهداشتی قوی نسبت به شهر های بزرگ نداره. مثلا پزشک متخصص اینجوری که شنیدیم همه روزای هفته نیست. پس چیزایی مثل خاکشیر ، نعنا ، چایی سفید و اینجور چیزا همراهتون باشه.

این سفر به این دلیل به ما خوش گذشت که بعد از کلی مشکل بچه داری ، یکدفعه همه مشکلات حل شده و یه خاطره خوب ساخت…

خاطره سفر به کیش با نوزاد 4 ماهه

خاطره سفر به کیش با نوزاد ۴ ماهه

برای مشاهده سفرنامه های دیگر اینجا را کلیک کنید.

در قسمت نظرات پایین همین صفحه نظر خود را درباره اتفاقات و تجربیات این سفرنامه بنویسید و از نظرات دیگران استفاده کنید.